Heeft u klachten over Mozaïek Wonen meld het ons.
Heeft u structureel problemen en/of voelt u zich niet gehoord, mail ons. Wij kunnen u klacht alleen kenbaar maken bij het bestuur. Gelijkwaardige klachten kunnen wij dan bundelen om een duidelijk patroon aan te tonen en een signaal af te geven.
Voor onderhoud moet u bij Mozaïek Wonen zijn: Home - Mozaïek Wonen.
Gebreken kunt u melden via het het portaal, bellen is mogelijk maar zorg altijd dat u ook een mail stuurt (schriftelijk heeft u namelijk meer in de handen). Maakt u afspraken met een medewerker van Mozaïek Wonen zorg dat u hiervan een schriftelijke (mail) bevestiging van krijgt, zo niet mailt u de gemaakte afspraken zelf naar Mozaïek Wonen.
Voor klachten, onderhoudsverzoeken en gebreken moet u bij Mozaïek Wonen zijn: www.mozaiekwonen.nl/
Klachten, onderhoudsverzoeken en gebreken kunt u melden via het het portaal, bellen is mogelijk maar zorg altijd dat u ook een mail stuurt (schriftelijk heef u namelijk meer in de handen mochten afspraken niet worden nagekomen). Maakt u afspraken met een medewerker van Mozaïek Wonen zorg dat u hiervan een schriftelijke (mail) bevestiging krijgt, zo niet mailt u de gemaakte afspraken zelf naar Mozaïek Wonen.
Heeft u meerdere klachten en heeft u het idee dat u niet gehoord wordt, vraag ons dan om een 'melding gebreken aan woning' of vindt hem online via: www.huurcommissie.nl/documenten/brieven/modelbrief/11/03/modelbrief-gebreken-aan-de-woning.
Weet u niet wat precies een gebrek is, of krijgt u te horen dat dit onderhoud voor uzelf is. U kunt natuurlijk altijd de gebrekencheck doen: www.huurcommissie.nl/support/onderhoud-en-gebreken-check.
Lost Mozaïek Wonen de problemen niet binnen 6 weken op? Dan kunt u het ingevulde formulier gebruiken als bewijs in een zaak bij dewww.huurcommissie.nl/support/mijnhuurcommissie . Deze zaak kunt u alleen zelf starten, de kosten bedragen ongeveer €30,-. Deze kosten zijn voor uzelf, wordt u in het gelijk gesteld dan krijgt u deze kosten terug.
Heeft een klacht die niet na behoren wordt opgelost maar, de huurcommissie is een brug te ver, dan kan u terecht bij de interne klachtencommissie: www.mozaiekwonen.nl/ik-ben-huurder/ik-ben-niet-tevreden/klachtencommissie/ u kunt dan online het formulier invullen. Online is niets voor u, dan kunt u het formulier ook in papieren vorm ontvangen.
We willen u best ondersteunen als u het lastig vindt een formulier in te vullen of een zaak te starten.
Vul het contactformulier in op deze pagina of mail ons gerust met vragen.