Heeft u klachten over Mozaïek Wonen meld het ons.

Heeft u structureel problemen en/of voelt u zich niet gehoord, mail ons. Wij kunnen u klacht alleen kenbaar maken bij het bestuur. Gelijkwaardige klachten kunnen wij dan bundelen om een duidelijk patroon aan te tonen en een signaal af te geven.

 

Voor onderhoud moet u bij Mozaïek Wonen zijn: Home - Mozaïek Wonen.

Gebreken kunt u melden via het het portaal, bellen is mogelijk maar zorg altijd dat u ook een mail stuurt (schriftelijk heeft u namelijk meer in de handen). Maakt u afspraken met een medewerker van Mozaïek Wonen zorg dat u hiervan een schriftelijke (mail) bevestiging van krijgt, zo niet mailt u de gemaakte afspraken zelf naar Mozaïek Wonen.

Voor klachten, onderhoudsverzoeken en gebreken moet u bij Mozaïek Wonen zijn: www.mozaiekwonen.nl/

Klachten, onderhoudsverzoeken en gebreken kunt u melden via het het portaal, bellen is mogelijk maar zorg altijd dat u ook een mail stuurt (schriftelijk heef u namelijk meer in de handen mochten afspraken niet worden nagekomen). Maakt u afspraken met een medewerker van Mozaïek Wonen zorg dat u hiervan een schriftelijke (mail) bevestiging krijgt, zo niet mailt u de gemaakte afspraken zelf naar Mozaïek Wonen.

Heeft u meerdere klachten en heeft u het idee dat u niet gehoord wordt, vraag ons dan om een 'melding gebreken aan woning' of vindt hem online via: www.huurcommissie.nl/documenten/brieven/modelbrief/11/03/modelbrief-gebreken-aan-de-woning.

Weet u niet wat precies een gebrek is, of krijgt u te horen dat dit onderhoud voor uzelf is. U kunt natuurlijk altijd de gebrekencheck doen: www.huurcommissie.nl/support/onderhoud-en-gebreken-check.

Lost Mozaïek Wonen de problemen niet binnen 6 weken op? Dan kunt u het ingevulde formulier gebruiken als bewijs in een zaak bij dewww.huurcommissie.nl/support/mijnhuurcommissie . Deze zaak kunt u alleen zelf starten, de kosten bedragen ongeveer €30,-. Deze kosten zijn voor uzelf, wordt u in het gelijk gesteld dan krijgt u deze kosten terug.

Heeft een klacht die niet na behoren wordt opgelost maar, de huurcommissie is een brug te ver, dan kan u terecht bij de interne klachtencommissie: www.mozaiekwonen.nl/ik-ben-huurder/ik-ben-niet-tevreden/klachtencommissie/ u kunt dan online het formulier invullen. Online is niets voor u, dan kunt u het formulier ook in papieren vorm ontvangen.

 

We willen u best ondersteunen als u het lastig vindt een formulier in te vullen of een zaak te starten.

Vul het contactformulier in op deze pagina of mail ons gerust met vragen.

Verzend hier uw klachtenformulier.

Selecteer bestand